Epson Stylus Photo PX700W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus Photo PX700W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Eduardosos 17-09-2015
Geschreven voor: Epson Stylus Photo PX700W

Ook ik heb last gekregen van de melding, einde levensduur --inktkussentjes op---

snoept uiterraard ongekend inkt, is zomaar weg!!!!
Dit is mijn 2de apparaat, de eerste hield er zo maar mee op, na 2 maanden.
Ik vind het jammer, dat Epson slordig omspringt met de inkt cadrige duur genoeg allemaal anders, 6 stuks vullingen meer dan 70 euro!!!!

Ik ben er niet over te spreken, duur en weinig genot.
Heb weer andere Epsons zien staan, bij Mediamarkt, maar ik loop ze voorbij.

Rinie51 24-05-2011

---------- update review 24-05-2011 ----------
In mijn vorige beoordeling gaf ik de duurzaamheid een 7. Dit was een vergissing. Gezien mijn commentaar moet dit uiteraard een 1 zijn.

---------- oude review 20-05-2011 ----------
Een addertje onder het gras:
Ik gebruik de printer nu ruim 2 jaar tot tevredenheid maar... nu verschijnt de mededeling "Inktkussentjes van printer bijna aan einde levensduur. Neem contact op met Epson Support". Vervolgens wordt je doorverwezen naar hun servicedienst MService. Die kunnen dat voor je fixen, kosten: 80 euro!!! bovendien moet je dan ook nog je apparaat in Utrecht zien te krijgen. Als je niets doet zal de printer op enig moment simpelweg stoppen met printen. Uiteraard werd hier bij aankoop niets over vermeld. Overigens schijnen alle printers van Epson dit probleem te hebben. Rode kaart voor Epson: ik koop geen printer van (toen nog) 220 euro om hem na twee jaar bij de schroothoop te zetten!

Naam 1931 23-02-2011

L.S.
Heb deze printer gekocht toen hij nog 220 euro kostte
Is de miskoop van mijn leven. Er is nog bijna geen keer geweest dat ik meteen kon printen. Begint met veel lawaai te maken. Op het moment dat je denkt dat het niets meer wordt komt er een mededeling. Papier op, papier vastgelopen, papier scheef. Origineel Epson papier! De keer dat het me lukt om hem aan de gang te krijgen maakt hij prachtige foto's. Dat wel.
Waar het apparaat de inkt laat is me een raadsel. Zo geven de patronen nog driekwart aan en bij de volgende foto(A5) bijna leeg.
De enige manier om een a4 foto te maken is: 1 vel fotopapier inleggen ,afdrukken starten, op het juiste moment met punt van een mesje het papier naar voren duwen. Je kunt er net bij via de papierlade.

C.Koning

Lydia1972 20-01-2011
Geschreven voor: Epson Stylus Photo PX700W

Deze printer is mijn grootste verdriet aller tijden. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet verdrietig word van het ding. Na het geven van een print opdracht bij 1 kleuren foto, duurt het 3 minuten voor de printer lijkt te gaan printen, ve
rvolgens verschijnt 6x de melding dat het papier vast gelopen is. Echter is dit niet eens uit de papier lade gehaald. Dan zie je de cartridges leeglopen op het scherm, als er dan uiteindelijk geprint word is de cartridge leeg en moet vervangen worden. 1 print kost dus een volledige set cartridges.
De zijpootjes van de uitschuiflade waar het papier op komt breken ook nog eens af. Helaas is dit tot nu toe de slechtste printer die ik gehad heb.

jackrabbit 11-01-2011
Geschreven voor: Epson Stylus Photo PX700W

Het apparaat vreet inkt, zelfs bij het reinigen en testblad printen. Als je niet oppast zijn je cartidges dan in een kwartier al leeg!!
Verder blijf ik maar lijntjes zien in de print.
Het eerste half jaar geen problemen gehad, goede prints enz. Wel erg veel geluid. Het kan lang duren voordat de printen - met veel kabaal - gereed is om te printen (zeker wanneer je de cd print wilt gebruiken)
Maar na een tijdje (ik gebruik het apparaat helemaal niet intensief) werden de printjes steeds beroerder ook al gebruik ik altijd origineel epson papier en inkt.
Ik kan haast iedere keer dat ik hem wil gebruiken eerst reinigen en testblad printen en dan nog is het niet 100% oké en is het al helemaal een verrasing of de print er uiteindelijk wel goed uitkomt.
Ben erg teleurgesteld in deze epson printer!!!

Louiz2009 16-12-2009
Geschreven voor: Epson Stylus Photo PX700W

De printen met diverse soorten Epson papier zijn mooi,
maar van de waarschuwing :
papier is op of vastgelopen
raakt mijn geduld wel eens op.
Het papier was 1 keer echt vastgelopen,
het was een hele toer om dat los te krijgen.
Wat zwaarder papier lukt gewoon niet, terwijl ik hem daar juist voor gekocht had, omdat bij mijn vorige (goedkopere)Epson printer dat ook al problemen gaf.

Jeroen van der Wal 05-12-2009
Geschreven voor: Epson Stylus Photo PX700W

Wat een geweldige printer is dit.
Kwaliteit foto´s printen is geweldig mits je goed papier gebruikt maar dat spreekt voor zich.
Scanner is ook goed zodra je alle instellingen een beetje onder de knie hebt.
Het inktverbruik vind ik meevallen.
Heb van iemand de tip gekregen om de printer gewoon altijd aan te laten staan.
Dat heeft 2 voordelen : 1. De spuitmondjes raken niet verstopt en 2. de printer verbruikt veel minder inkt omdat die niet elke keer opnieuw opstart.
Het enige wat ik aan deze printer vind tegenvallen is de afdrukkwaliteit op printable cd / dvd's.
Kleuren komen totaal niet overeen met het origineel.
Voorheen met Canon op cd en dvd's geprint en deze gaf wel een mooi resultaat.

Bennopiet 02-12-2009
Geschreven voor: Epson Stylus Photo PX700W

Deze printer al enkele dagen ingebruik, tot nu toe doet hij het prima, de software om de hoesjes te printen nog niet gebruikt.
De bediening is gebruiks vriendelijk en ook de papier lade is een plus punt.
Bij de vorige printer van Epson de 925 moest ik geregeld de koppen door spoelen, bij deze nog niet moeten doen!!.

Viktigt 31-03-2009
Geschreven voor: Epson Stylus Photo PX700W

heb dit monster een maand of twee staan. printen gaat met zeer veel moeite telkens de melding papier op of vast.
Gebruik geen epson papier omdat het te duur is. mn vorige epson printer de r220 nooit geen probleem en tevens nog veel goedkoper ook

edwardv 13-01-2009
Geschreven voor: Epson Stylus Photo PX700W

Keuze gemaakt voor deze multifunctional omdat'ie en draadloos (wifi) en CD/DVD's kan beprinten. Installatie als WiFi printer ging probleemloos maar je moet er wel de tijd voor nemen en goed lezen wat de installatieroutine vraagt. Printen, scannen en kopieeren doet'ie heel goed. Nog geen CD/DV's beprint. Bijgeleverde software om DVD hoesjes te maken valt wat tegen. Verder. mooi apparaat om te zien. Prima apparaat wat mij betreft.